מכירה בית, Sosua, Puerto Plata, הרפובליקה הדומניקנית, La Mulata

מכירה - Cod. 38522

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 13772 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 2

המיקום הייחודי של הבית מאפשר מן המרפסת נוף פנורמי נפלא של הסביבה, הנוף מעוצב להפליא לים, בהתאם לתנאי מזג האוויר כדי פוארטו פלאטה! נוף יפה לא יכול להיות נחסם על ידי השכנים.
אובייקט: וילה דו קומתי עם 429 מ"ר על מגרש 13.772m² (גבעה קלה) עם 2 חדרי שינה ו 3 חדרי אמבטיה / שרותים. בית ההארחה הסמוך עם חדר האמבטיה והשירותים שלו מעוצב להפליא וגם צמוד לבריכה ולמרפסת.
הווילה כוללת חלל פתוח ופתוח בשלושה מפלסים שונים. מפלס תחתון עם מטבח, חדר אוכל, סלון, שרותים ונגישות לבריכה ולמרפסת ולנמל (2 מקומות חניה). במפלס האמצעי נמצא אזור הכניסה, חדר אורחים עם שירותים, חדר האוכל והמדרגות. במפלס העליון יש משרד ענק, חדר שינה, חדר אמבטיה / שירותים ומרפסת.
סלון, פינת אוכל ומטבח; כולם עם נוף של המצורפת ישירות לבית כ 200 מ"ר בריכה ומרפסת, אשר מציע נוף מרהיב. בבריכה בגודל של כ -100 מ"ר, ג'קוזי משולב.
המוסך הכפול והמגרש הינם מרווחים ומתאימים למכוניות גדולות יותר.
הווילה יש מערכת השמש (24s.Srom), גם מים, אינטרנט וטלוויזיה גרמנית.
סביב הבית, הגן שנוצר על ידינו עבור כשרון טרופי. בננות, קוקוסים, אבוקדו ולימונים ניתן לאכול z. T. הקציר כל השנה. לאורך כל השנה צמחים פורחים לספק עולם הקסם הטרופי. כל סוג של בעלי חיים מותר.
ניתן לשכור את בית ההארחה גם כמיטה וארוחת בוקר.
הנכס הענקי יכול בקלות להיות בנוי על עם בתי נופש אחרים.
חיבור: אל Sosua: כ 3 ק"מ / לחוף: כ 4 ק"מ / לבית הספר הבינלאומי על 1 ק"מ / לשדה התעופה פוארטו פלטה על 15 ק"מ / לבית החולים על 3 ק"מ / עיר פוארטו פלטה על 30 ק"מ

הנכס היפה ממוקם בין הערים Sosúa ו Cabarete בחוף הצפוני. Sosúa שוכנת משני צידי Playa Sosúa ארוך. החוף מציע ספורט ימי. שביל החוף החולי מרופד במסעדות וחנויות מזכרות. Sosúa מורכב משני מחוזות: Los Charamincos במערב אל Batey במזרח. בשונית אלמוגים קרוב ניתן לצלול להפליא. טיולי צלילה להוביל על ההריסות של Zingra 1993 שקוע. Sosúa הוא אתר נופש סוער על חוף מצוק בצוקים בין פוארטו פלטה ו Cabarete. Sosúa מחולק בעיקר מאוכלס על ידי המקומיים, הממוקם ממערב למפרץ Charmicos ומזרח, תייר אל Batey. מאז שנות ה -70, כפר הדייגים לשעבר התפתח לעיירה קטנה ומאוהבת עם רחובות צרים, שבהם אנשים יכולים לטייל היטב ממסעדה למסעדה או מהבר אל בר בלילה.
קברט הוא אתר הנופש הספורטיבי ביותר ברפובליקה הדומיניקנית, אשר חייב את בום התיירות שלה מעל כל רוח האופטימלי שלה kitesurfing תנאים. כוח הרוח הממוצע במפרץ החוף הארוך של כפר הדייגים לשעבר הוא כארבע עד חמש בופור; גם בקיץ ובסתיו. קברט זה היה מבוקש ספורט עבור פריקים גלישת רוח מכל רחבי העולם. סצינות פאבים ברחוב הראשי של הכפר, לאורך הכביש בין Sosúa ו ריו חואן, גם למשוך תיירים מכפרים סמוכים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB